ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ
ΑΛΦΑΜΕΝΤ
LASER & ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ευβοίας 74, ΑΘΗΝΑ 11362
info@amed.gr +30 210 88 42 769 ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 9:00 - 17:00ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
ΑΛΦΑΜΕΝΤ
LASER & ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ευβοίας 74, ΑΘΗΝΑ 11362
Η διαχείριση και προστασία των Προσωπικών Δεδομένων του επισκέπτη/πελάτη του παρόντος δικτυακού τόπου υπόκειται στους όρους του παρόντος τμήματος και τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου (Ν.2472/1997 όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π.Δ 207/1998 και 79/2000 και το αρ.8 του Ν. 2819/2000) και του ευρωπαϊκού δικαίου (οδηγίες 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ).
Το παρών έγγραφο περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε και λαμβάνουμε σχετικά με εσάς. Για οποιαδήποτε βοήθεια σε σχέση με τη Γνωστοποίηση μας μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη κυρία Λειβαδιώτου Βικτώρια, τηλέφωνο 2108842769, email info@amed.gr Εάν είστε δυσαρεστημένοι καθ’ οιονδήποτε τρόπο σε σχέση με τον τρόπο που συλλέγουμε, μοιραζόμαστε ή επεξεργαζόμαστε τα Προσωπικά σας Δεδομένα, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρατίθενται ανωτέρω.
Στο παρόντα δικτυακό τόπο απαιτείται ο επισκέπτης/ πελάτης να υποβάλλει προσωπικά στοιχεία. Ο επισκέπτης/πελάτης ρητά συναινεί στη χρησιμοποίηση των προσωπικών του στοιχείων από την ΑΛΦΑΜΕΝΤ για προωθητικές ή marketing ενέργειες. Ο παρών δικτυακός τόπος διαφυλάσσει τον προσωπικό χαρακτήρα των στοιχείων σας και δεν δύναται να τα γνωστοποιεί σε τρίτους (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο και προς τις αρμόδιες αρχές). Ο παρών δικτυακός τόπος διατηρεί αρχεία με τα προσωπικά στοιχεία τα οποία αποστέλλουν οι επισκέπτες/πελάτες αποκλειστικά για λόγους επικοινωνίας, στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών και είναι δυνατόν να επεξεργάζεται τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων αυτών για λόγους στατιστικούς, ερευνών αγοράς, βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και για προωθητικές και marketing ενέργειες. Ο επισκέπτης/πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα στο τηλέφωνο προκειμένου να διαπιστώσει την ύπαρξη προσωπικού του αρχείου και να απαιτήσει τη διόρθωση αυτού, την αλλαγή του ή τη διαγραφή του.